SYYSKOKOUS

Yhdistyksen syyskokous pidetään 21 lokakuuta klo. 19.00 Hotel Kalk­strand­issa. Käsittelemme sääntömääräiset asiat ja tarjoamme kahvia ja voileipiä. Nykyisten turvallisuusmääräysten mukaisesti haluamme että ilmoittaudut etu­käteen. Kokoukseen ilmoittaudutaan seuraavasti: Lähetä viesti viimeistään 19.10 osoitteeseen: munkvikforeningen@gmail.com. Soita tai tekstaa Mona Lehtoselle, 040 3539905.

LUX ARCHIPELAGO 6-22.11

Olemme olleet mukana Lux Archipelago tapahtumassa Laituri-taideteoksella ja Miniatyyri Munkvikilla. Myös tänä vuonna aiomme olla mukana. Mitä jännittävää mahtaa olla luvassa? Kuka tahansa voi olla mukana luomalla omia taideteoksia.

IKKUNOISSA JA PIHOILLA

Nyt on aika ilmoittautua Munkvikin omaan joulu­kalenteriin. Yritämme saada mukaan 24 taloutta, omakoti- tai rivitaloissa. Joka päivä jonkun luukku avautuu. Valitset itse luukun muodon, se voi olla ikkunassa tai puutarhassa, tai vaikkapa portin pielessä. Saat numeron kun olemme arponeet päivät.

Ilmoittaudu Lux Archipelagoon tai Joulu­kalenteriin sähköpostitse munkvikseura@ gmail.com tai Dorita Skaagille tekstiviestillä tai soittamalla numeroon 050 3419031.

Vesivoimistelu ja perheuinti ovat tauolla tämän syyskauden koronan takia. Toivottavasti voimme jatkaa vuoden 2021 alusta jos toiminta voidaan turvallisesti järjestää.

KAIVOSVIERAILU.

Meidät (yhdistyksen jäsenet) on kutsuttu kaivokseen 22.10. Bussi hakee meidät Munkvikista klo. 16.00 ja vie meidät Nordkalkin pääkonttorille hakemaan turvavarusteita: minimivaatimuksena kaivosalueella on kypärä ja huomioliivi (tarvittaessa myös turvakengät). Kaikki turvavarusteet löytyvät heiltä ja geologi Gerhard Hakkarainen opastaa meitä. Bussi vie meidät mielenkiintoiselle kaivoskierrokselle alas ”kuoppaan”. Ilmoittautumiset viimeistään 18.10 tekstiviestillä numeroon 040 5710329 (kukaan ei vastaa soittaessa) tai munkvikforeningen@gmail.com. Nopeimmat 50 henkilöä mahtuvat mukaan. Lapset tervetulleita aikuisen mukana. Nordkalk on sponsoroinut uutta kirjaamme.Tervetuloa!

Infoa sählystä löydät tästä!

Katso Facebookista ajankohtaiset tiedot ja tapahtumat:

Kirjamme Munkvik En fantasi med bilder ilmestyi 7.11.2019. Kirjailija Dick Karlsson on haastatellut asukkaita ja kertoo nyt mielikuvituksellisia tosia kertomuksia historiasta. Lisäinfoa tästä.

SYYSKOKOUSKUTSU Syyskokous pidettiin Folkhälsantalossa 7.11 klo 19.00.