SYYSKOKOUS

Yhdistyksen syyskokous järjestetään 21.10 klo. 19.00. Paikkaa ei ole vielä vahvistettu. Luvassa sääntömääräiset asiat.

Uimarannan talkoot 1.6

Siivosimme rantaa maanantaina 1.6. Kiitos kaikille!

Kevätkokokous pidettiin 18.5

Suomen eduskunta on hyväksynyt lain joka mahdollistaa vuosi- ja kevätkokouksen läpiviemisen etäkokouksena.

Yhdistyksen hallitus päätti pitää kevätkokouksen etänä maanantaina 18.5.2020 klo 19.00 Microsoft Teamsissä. Kutsu oli infolehtisessä (Munkvikuutta) sekä ilmoitustaululla ja Facebookissa. Sääntömääräiset asiat käsiteltiin: vuosikertomus 2019, tilinpäätös 2019, tarkastuskertomus ja vastuuvapauden myöntäminen. Mukana oli yhdeksän jäsentä.

Kokouksen asiakirjat:

Esityslista

Vuosikertomus 2019 (ruotsiksi)

Tilinpäätös ja tarkastuskertomus 2019

Tule mukaan sählyyn!

Naisemme pelaavat sählyä Sarlinin koululla sunnuntaisin klo. 19-20.00. Jos olet kiinnostunut tulemaan mukaan ota yhteyttä Petraan, puh. 0405027551. Uudet pelaajat tervetulleita!

Munkvikseura on rekisteröyty yhdistys joka edistää alueen asukkaiden yhteisiä asioita. Me teemme yhteistyötä Paraisten kaupungin kanssa ja panostamme viihtyvyyteen järjestämällä erilaisia tapahtumia, matkoja, juhlia j.n.e.

Teemme yhteistyötä eri kylä- ja kaupunginosayhdistysten kanssa.

Munkvikin kaupunginosan noin 100 ruokakuntaa ovat jäsenemme.